Naar huis

11 juli 2017 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Zondag ochtend na een helaas niet zo lekker ontbijt in het hotel met de taxi naar Calgary AirPort gegaan. We hadden eerst het plan om met de metro en bus te gaan, maar met zoveel bagage was dat geen strak plan natuurlijk. We kwamen aan op een superrustige AirPort en hadden alle tijd om te tutten daar.  Er was veel berichtgeving over de bosbranden in Britisch Colombia waar we weken hebben rondgetrokken.

Om 14.30 gingen we boarden en stipt op tijd  om 15.10 vertrok ons vliegtuig richting Schiphol. Jullie lagen toen al bijna in bed. We vlogen met de tijd mee en raakten dus 8 uur tijd kwijt, toen we landden  was het in ons hoofd 12 uur in de nacht, maar het is hier ochtend. Wel een beetje geslapen in het vliegtuig. Henny heeft niet geslapen onderweg. Gelukkig waren er genoeg leuke films te zien. We hadden al snel de bagage en na een half uurtje wachten de shuttle bus naar van der valk, waar de auto stond geparkeerd. De rit naar Oostvoorne verliep snel en even later  gingen Kees  en Henny naar Hellevoetsluis. We kijken terug op een prachtige reis met veel belevenissen en overweldigende natuur. De Canadezen zijn een mooi volk, super aardig, beleefd en behulpzaam en vooral trots op hun land.

1. Coby:
    11 juli 2017
    Welkom thuis en tot zaterdag!
  2. Ans:
    11 juli 2017
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Bedankt voor de mooie verslaggeving van jullie reis. Ik heb alles met veel plezier gelezen!
  3. Johan den Bakker:
    11 juli 2017
    Gelukkig heelhuids thuis .liefs vanuit Heenvliet.
  4. Anja Steenbergen:
    11 juli 2017
    Welkom thuis en dank je wel dat ik mee mocht lezen.
    Was prachtig. Liefs anja
  5. Korrien:
    12 juli 2017
    Dit pakken ze jullie niet meer af!Bedankt voor de prachtige verhalen en de foto's.