Tofino

20 juni 2017 - Nanaimo, Canada

Vandaag een kort verhaaltje, omdat we op een vreselijke camping stonden bij Ucluelet zijn we vanmorgen vertrokken en op weg naar Tofino gegaan, dat was maar 35 kilometer. Een prachtige bochtige weg die de kust volgde, aan de ene kant de oceaan en aan de andere kant regenwoud. Snel aangekomen op een mooie camping aan zee. Helaas geen  camperplaatsen aan zee maar wel in enkele minuten op het strand. Het waait hier flink en het is mooi zonnig weer gelukkig. Kees en Henny bezochten een botanische tuin in het regenwoud en wij namen een rustdag, even paar wassen gedraaid, gelezen en op het strand gewandeld . Lekker gekookt en zijn net ook nog op het strand geweest, heerlijk uitgewaaid nu. De WiFi is hier niet best, ik zit nu bij het hoofdgebouw te schrijven . Morgen vertrekken we weer naar hetnoorden van Vancouver Island, bezoeken we onderweg nog de woudreuzen en wat we verder voor moois tegen gaan komen. Tot morgen weer!

1. Lilian:
    21 juni 2017
    Klinkt wel heel goed allemaal, behalve gisteren dan.
    Is wel leuk wakker worden s'morgens met jullie verhalen.fijn dat het goed weer is, geniet ervan met zijn vieren, en voor iedereen de groeten.
    Met Japie gaat alles goed.
  2. Gonny:
    21 juni 2017
    Nou nou er wordt weer veel beleefd daar. Liefs van jullie 3 meisjes en ons.
  3. Ans:
    21 juni 2017
    Erg leuk om elke dag jullie belevenissen te lezen! Zo zijn wij er ook een beetje bij.
    Hier een hittegolf.
  4. Anja Steenbergen:
    21 juni 2017
    Leuk hoor ,iedere dag van jullie te lezen.
    Je schrijft heel gezellig.
    liefs Anja
  5. Corrij:
    21 juni 2017
    Wauw het klinkt als muziek in de oortjes zo leuk is het om te lezen