Cochrane

6 juli 2017 - Cochrane, Canada

Vanmorgen om even voor tienen vertrokken richting Cochrane, een stadje vlakbij Calgary. We reden almaar over de hoogvlaktes waar landbouw bedreven wordt, enorme velden met tarwe en koolzaad en lucerne en er werd erg veel gehooid, honderden balen hooi lagen op de velden. Het was een lange en wat saaie  weg, we zijn zo verwend met bergen en prachtige natuur natuurlijk.we kwamen op tijd aan op de Bow Riverside campground , gelegen aan de bow river. Na de lunch bleven Kees en Henny op de camping en Lot en Nic gingen lopen richting de stad. Het is een blafhitte hier, gelukkig staat er een windje , anders was het niet uit te houden . De stad was modern, allemaal winkels, geen historisch centrum te bekennen.na wat stopping een en biertje gingen we terug naar de camping. Gelukig is het bier koud en hebben we schaduw bij de camper. Gaan straks koken en kalm aan doen. Morgen de camper inleveren en naar ons hotel in Calgary. Als het goed is zijn er optochten inde stad vanwege de Calgary Stampede, we zijn heel benieuwd!!

1. Coby:
    7 juli 2017
    Het is hier nu half 3 in de nacht het regent en onweert. Daar wordt je wakker van en wat doe je dan........Je leest Nicolette's reispblog. Geweldig!!!
  2. Monique:
    7 juli 2017
    Geweldige reis mooie foto s iets bijzonders om op terug te kijken.
  3. Johan den Bakker:
    7 juli 2017
    Bedankt voor jullie mooie reisverslagen.en foto.s vond het geweldig.ook al zit ik hier en jullie daar heb het toch ook beleefd, geniet nog v d laatste dagen .en vd stampede schijndt bijzonder tezijn
  4. Quirien:
    7 juli 2017
    Leuk al die belevenissen en verhalen ,nog een paar fijne dagen en een goede terugvlucht,
    groet Jan en Quirien