death valley en lone pine

12 september 2014 - Lone Pine, California, Verenigde Staten

Vandaag plm 400 km gereden, viel aanvankelijk niet mee op die mega trike, maar gaandeweg ging het steeds beter. De rest van de groep heeft een harley motor en rob en wij een trike. We gingen al vrij snel de highway op richting death valley, dat heet daar zo omdat er vroeger heel veel mensen zijn omgekomen door de enorme hitte. Nou in vegas was het vanmorgen vroeg al knap warm maar in death valley was het zo'n graad of 45. Je kin voelde als een gebraden kip. Regelmatige stops met liters water drinken was hard nodig.we bleven er zowat in. Uiteindelijk kwamen we om 1800 u plaatselijke tijd aan in lone pine en na een heerlijk biertje zijn we het zwembad ingedoken en het bubbelbad, goed voor de spiertjes. Ronald van crossroads haalde pizza voor iedereen. Nu zijn we ingestort, het is 21.15 uur hier. Morgen wacht ons een tocht richting de bergen Sierra Nevada en daarna via kingman naar Bridgeport, gelukkig minder kilometers dan vandaav en minder heet vooral. Tot morgen weer

1. Gerda Dekker:
    12 september 2014
    Jullie hebben de dodenvallei gelukkig overleefd! Leuk om jullie reis zo te kunnen volgen. Welterusten.
  2. Lilian:
    12 september 2014
    Zo meiden, dat klinkt heftig,maar ook wel leuk, dat het daar zo warm is xx
  3. Petra:
    12 september 2014
    Gelukkig daar goed door gekomen
  4. Jeanette:
    12 september 2014
    Als het zo heftig is dan ga je toch fatamorgana's zien van koele baden en bier of was het echt??
  5. Marthe Baan:
    12 september 2014
    Jullie hebben toch wel van de natuur genoten? Nog foto's gemaakt? De eerste dag op de motor is ook wennen. Vaak stoppen om te drinken en te genieten van de tocht.
    Wel wat anders dan Bonaire hè . Doe voorzichtig. Dikke kus
  6. Gonny:
    12 september 2014
    Als je maar geen O benen krijgt komt t allemaal goed. Geniet van de waanzinnige tour. Groetjes aan iedereen x
  7. Anita:
    12 september 2014
    Leuk om jullie zo te volgen. Het is ook wel een bakbeest waar jullie op rijden. Rijdt dat lastig? Of is het gewoon wennen. Jeetje trouwens wat is het daar heet. Zou dat in oktober ook nog zo zijn ga gelijk even kijken op internet.