file

13 september 2014 - Bridgeport, Verenigde Staten

Vandaag vanuit Lone Pine vertrokken richting de Sierra Nevada, mooie route door de bergen met veel bochten, uiteinelijk op 3000 meter gestopt bij mooie watervallen. Vervolgens tussen 2 bergkammen door naar Bridgeport gereden om bij bakery Schats ( ja Nederlandse voorouders) te lunchen, daar verkochten ze allerlei producten uit Nederland. Even bijgekomen van de hitte in het park en de volgende stop was bij een meer van zwavel. We moesten toen nog een uurtje naar Bridgeport maar vanwege een bosbrand belandden we in een file die een paar uur duurde, wel gezellig met diverse Amerikaanse bikers die naar een soort tintefeest op weg waren in Bridgeport. Uieteindelijk werden we in groepen langs de brand geloodst, even adem inhouden was dat. Nou hebben wij weer meegemaakt he. De blushelicopters vlogen vlak over ons heen. Kwamen uiteindelijk goed bij ons hotel aan, tandje stuk wel allemaal. Een koud biertje was welverdiend. Morgen hebben we een iets andere route vanwege andere bosbranden, niet door de Yosemity vallei maar we nemen een hoger gelegen bergpas. Ben benieuwd. Was vandaag best aanpoten met rijden. Nu lekker slapen, tot morgen.

1. Jeanette:
    13 september 2014
    Wat een avonturen allemaal, leuk om te lezen en dan nog een toetje op faceboek met foto's
  2. Sophie:
    13 september 2014
    Hahaha een soort tintefeest!
  3. Marcia:
    13 september 2014
    Wat een avonturen leuk hoor...
  4. Gonny:
    13 september 2014
    Spannend allemaal. Hoe is het eten?
  5. Gonny:
    13 september 2014
    Spannend allemaal. Hoe is het eten?
  6. Yvonne en Paul:
    13 september 2014
    Zorg dat Charlotte wel bij de groep blijft met al die branden die daar woeden. Wat een avonturen beleven jullie daar.
  7. Yvonne Been:
    13 september 2014
    Al avontuur alom en de reis levert natuurlijk veel meer op. Leuk om het zo te volgen.
  8. Frieda:
    13 september 2014
    Stoere foto's! Ziet er gaaf uit mensen! Lijkt me wel heel pittig en best vermoeiend, maar ook ontzettend spannend! Ik hou er van☺