las Vegas-Schiphol

29 september 2014 - Rijsenhout, Nederland

Gisterenochtend om 5.45 u opgestaan. We zouden om half 7 worden gehaald. Het hele spul stond op tijd klaar zonder ontbijt. De bus kwam een half uur te laat. Gelukkig konden we op de airport de hele groep in een keer inchecken bij de automaat. Nog net kunnen ontbijten voor we moesten boarden. Het was een vlucht van 2 1/2 uur naar Houston. Daar was het rennen geblazen. We hadden 40 minuten om naar de volgende terminal te komen. Ook was het daar ineens 2 uur later. Uiteindelijk waren we ruim op tijd. De volgende vlucht was ruim 9 uur. Na de maaltijd ging het licht uit. Slaap hadden we natuurlijk niet. Dus lekker een aantal films gekeken en hazeslaapjes tussendoor. Om 07.00 u Nederlandse tijd ging het licht aan en kregen we een broodje. Weer 7 uur tijd kwijtgeraakt onderweg. Om 10 over 8 geland ,koffers gehaald. Koffie gedronken bij starbucks om af te kicken en vervolgens de shuttlebus naar Van der Valk gepakt. Elkaar gedag gezegd en nu onderweg naar huis. Het was de vakantie van ons leven! We hebben 4320 kilometer gereden op de motor.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gerda Dekker:
    29 september 2014
    Welkom terug in Nederland. Ik heb alle verslagen steeds gelezen en gezien hoe jullie hebben genoten. Inderdaad een TOPVAKANTIE.
  2. Frieda:
    29 september 2014
    Even lekker rustig nagenieten van deze, denk ik toch wel indrukwekkende vakantie!
  3. Jeanette:
    29 september 2014
    Welkom thuis, hoop snel jullie verhalen verder te horen!
  4. Anita:
    29 september 2014
    Welkom thuis. En ik zal de verhalen missen.
  5. Petra:
    29 september 2014
    Welkom thuis jullie zijn gemist hoor
  6. Sophie:
    29 september 2014
    zo en nu weer lekker gezellig thuis :D
  7. Wilma:
    30 september 2014
    Welkom thuis! Het was top jullie te mogen volgen