Vegas

28 september 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen om 0800 uur opgestaan. Heerlijk geen wekker. Naar starbucks op Fremont street gewandeld voor koffie,een broodje en een yoghurt. Daar zat de rest van de familie al. Om 10 uur de bus genomen richting the Stratosphere,de hoogste toren in Vegas en het begin van The Strip. Omhoog in de lift tot plm 250 meter. Prachtig uitzicht over Vegas. Helemaal omringt door bergen en woestijn. Samen met Caroline in een van de rides gegaan, de rest durfde niet. We werden vastgegespt en even later de lucht in geschoten tot de punt van de toren. Geweldig was het!! Lekker hard gegild samen. Daarna een frozen margarifa genomen in de hoogste bar van Vegas. Heerlijk dus. Vervolgens met de bus naar de strip, daar gebeurd alles. Bizar grote hotels. We bezochten the Venetian. Er waren grachten en gondels en een nagemaakt plein in Venetie waar we bij de Italian heerlijk aten. Een familiedagje met zijn vijven,gezellig. Na het heerlijke eten verder langs de strip gelopen en verbaasd naar al het prachtigs gekeken. De watershow bij the Bellagio was prachtig. De eifeltoren was er ook. Te bizar voor woorden gewoon. Terug in de dubbeldekker bus zat er een man te trippen. Hij ging steeds gekker doen. We besloten naar beneden te gaan omdat hij steeds agressiever leek te worden. We waarschuwden de chauffeur die de man door security uit de bus liet halen gelukkig. Eenmaal terug bij het hotel was er weer veel te beleven. Diverse bands op het podium naast het hotel. We haalden wat te eten aan de overkant en na biertjes heerlijke margaritas. Gezellig dus. Heerlijk geswingt en gelachen met mensen om ons heen. De mensen hier zijjn erg aardig,vragen waar je vandaan komt en vinden onze blauwe ogen geweldig. We waren de hele vakantie een veel gefotografeerde bezienswaardigheid met alle motoren en nu weer met blond haar en blauwe ogen. We kijken terug op een wereld vakantie!

1. Gerda Dekker:
    28 september 2014