de vlucht naar Canada

16 juni 2017 - Vancouver, Canada

hallo dan weer, na een enorm gedoe met controles op Schiphol , de handbagage moest weer helemaal worden uitgepakt en we werden gefouilleerd als criminelen, vlogen we keurig op tijd vandaag, we hebben en goede vlucht gehad, we vlogen over IJsland  en Alaska, dat was een erg mooi uitzicht. Het tijdsverschil met Nederland is 9 uur, we zijn dan ook best moe maar omdat het hier eind bd middag is worden onze hersenen gefopt en zijn we nog wakker. We hadden een taxichauffeur die op Catweazel leek, hij bracht ons gelukkig wel goed weg, haha. Het regent hier pijpenstelen momenteel. Hopelijk morgen beter, dan gaan we de stad verkennen.

1. Anita:
    16 juni 2017
    Zo ook op weg zie ik. Veel plezier en ik ga jullie volgen. Hier in Kroatie is het alleen maar prachtig weer. Genietze. Gr Anita
  2. Jeanette:
    16 juni 2017
    Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad, nu ff bijkomen, ga het avontuur tegemoet, wij zijn op de terugreis, groetjes van ons
  3. Marthe:
    Heel veel plezier !we blijven jullie volgen. Groet Marthe
  4. Ans:
    16 juni 2017
    Hopelijk hebben jullie lekker geslapen en zijn weer fit om de stad te verkennen. Die regen gaat wel voorbij hoor! Je weet toch: na regen ...............!
  5. Wolf:
    16 juni 2017
    Blij dat jullie goed aangekomen zijn! FF jetlaggen en feesten maar.
  6. Johan:
    16 juni 2017
    Gelukkig goede reis gehad.en nu gaan genieten van al het mooie dat komen gaat.op zoek naar de stoomklok.!!!!
  7. Gonny:
    Go Girls. ...
  8. Gonny:
    En Pa en Ma
  9. Mariska Schotanus:
    Geniet met een grote G.....xxx
  10. Astrid:
    16 juni 2017
    Wauw.....Canada geweldig ! geniet er van heel veel plezier xxx
  11. Marja Bergwerff- v.Liere:
    16 juni 2017
    Wij staan nu op de ferry te wachten naar Vancouver vanuit Nanaimo, Vancouver Island. Hoe klein is de wereld!! Gaan daarna maar Hope.
  12. Nicolotte:
    17 juni 2017
    Grappig he, wij zijn nog in Vancouver en gaan morgen de camper ophalen en dan naar Vancouver Island
  13. Petra blommers:
    Veel plezier x
  14. Korrien:
    17 juni 2017
    Het ziet er nu al prachtig uit!!Genieten....veel plezier