yosemite park

14 september 2014 - Jamestown, California, Verenigde Staten

Vandaag zouden we dwars door Yosemity park rijden, aangezien ook daar bosbranden zijn sinds een paar dagen besloot Ronald, onze tourgids, om een andere route te nemen over de Sonora bergpas. Een prachtige route met enorme hoeveelheden bochten en hoogteverschillen. Uiteindelijk belandden we op 3300 meter. Werkelijk prachtige natuur en mooie uitkijkplaatsen waar we regelmatig even stopten. Was dus weer flink aanpoten, maar iedereen volbracht ook dit avontuur weer. We waren door deze kortere route lekker op tijd in ons motel in Jamestown. Heerlijk geluncht bij een plaatselijke saloon , vervolgens bij de Harley dealer naar alle mooie motoren gaan kijken en toen een verkoelende duik in het zwembad genomen, het was vanmiddag 35 graden hier. Dat schijnt uitzonderlijk warm te zijn voor deze tijd van het jaar. Straks gaan we eten bij een Mexicaan. Morgenochtend rijden we al om 08.00 uur weg, we gaan morgen naar San Francisco, een pittige route. Ronald verwacht veel drukte dus we moeten doorrijden.

1. Jeanette:
    14 september 2014
    Zo dan, geen last gehad van deze hoogte??, en gaaf naar San Francisco, blijf je daar wat langer om de stad te bekijken?
  2. Marthe Baan:
    14 september 2014
    Jullie zijn al een aantal uur onderweg. OF iemand moet zich verslapen hebben.
    Maar dat verwacht ik niet, vroeg naar bed en vroeg uit bed!
    Hoe bevalt dat jullie?
    Wat een prachtige omgeving mensen, ik zou graag ook daar eens heen willen. Maar ja de leeftijd.
    Hadden we eerder moeten doen.
    Hoe is het rijden op de trike? Comfortabel wel zeker. Goede vering en luxe stoelen. Zijn jullie weg uit het gebied met de branden?
    Op naar San Francisco.
    Jullie hebben nog niet verteld wat je in het casino gewonnen hebt. Verrassing zeker.
    Gaat alles goed? Iedereen gezond.
    Vandaag weer een goede reis gewenst en heel vel plezier.
  3. Johan:
    14 september 2014
    Hoi meiden, eindelijk vandaag gelukt om jullie blog te vinden/openen. Heerlijk alle verslagen en fotos bekeken. Wat 'n geweldige trike zeg. Jullie hebben al veel kilometers weggereden. Mooie route hoor. Yosemite eo indrukwekkend hè. Leuke ontmoetingen met andere bikkers en dan piet schats uit Brielle , nou ja z'n verre neef w.s hoe is het overigens met de spieren (vooral armen? )
    We gaan de rest ook volgen hoor. Grijs j&m.