Brommerpech

23 september 2014

Gisteren waren we ineens in een andere tijdzone, indianentijd, het was ineens een uur later, gek he.
Vanmorgen was de afspraak half 9 vertrekken, Lot en ik dachten eerst nog even met de trike naar de bank te scheuren, lot zou dan terug even rijden. Het ging moeizaam heuvelopwaards, sloeg tig keer af, ik mopperen. Bleek de koppeling het niet meer te doen!!!! Gelukkig kwamen Ronald en Bas eraan met de bus, die waren even boodschappen gaan doen. Ook Ronald kreeg geen beweging in de koppeling en besloot heuvelafwaards naar het motel terug te rollen. Hij kreeg hem helaas niet gemaakt en er was dichtbij even zo snel geen monteur meer te vinden. Ronald regelde dat de trike kon blijven staan, er zou een andere gebracht worden naar Blanding waar we vanvond gaan slapen. Lot dus achterop bij Rob en ik bij Peter. We reden richting monument valley, al met al flink wat kilometers. Het landschap werd steeds mooier, de aarde kleurde steeds roder en er waren rare rotsen zichtbaar. Bij monument valley gestopt om foto's te maken, prachtig , alles was daar rood gekleurd. Er zijn diverse films opgenomen daar. O.a. once opun a time in de west. Zelfs een rivier verderop was rood gekleurd, heel bijzonder. We stopten pas laat voor de lunch door het door ons veroorzaakte oponthoud. We stopten in Bluff, bij een restaurant gerund door Indianen, zo wie zo wonen daar bijna allemaal indianen, wel heerlijk gegeten. Gelukkig was het daarna niet zo ver meer naar Blanding, waar we rond half 5 aankwamen. Toch weer 204 mijl, op de teller vandaag, dat is 326 kilometer. Een schattig klein motel, met overal mooie bloembakken en zitjes. Er was een bbq , verzorgd door Ronald en Bas. Ronald bakte mega steaks op de bbq en heerlijke salades er ij, zooo lekker gegeten.Later op de avond komt onze nieuwe trike zodat we morgen weer zelf kunnen rijden. Ben benieuwd!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marthe Baan:
    23 september 2014
    Goed dat die brommer voor de trip het begaf in plaats van ergens midden in de woestijn.
    Hè in Amerika kan je vergoeding vragen voor dit soort dingen.
    Waar is jullie bagage? Vandaag weer een hele fijne dag gewenst en hou alles heel,
  2. Yvonne Been:
    23 september 2014
    Vervelend maar gelukkig was er snel een andere oplossing. Zie het maar als ' zelf rij rusttijd'. Wel genieten denk ik met al dt moois onderweg.
  3. Peter Blommers:
    23 september 2014
    Nodig volgende keer dan ook een echte monteur uit om mee te gaan, tegen kleine onkostenvergoeding had ik me vast wel over laten halen hahaha
  4. Sophie:
    23 september 2014
    balen zeg!!! maar die mannen vonden dat vast niet erg joh! :p
  5. Jeanette:
    23 september 2014
    Ach Lot de schuld dat ze niet kan rijden! Jij een dag rust en lekker achterop kunnen zitten Nic! En een nog mooiere trike ervoor terug, ieder nadeel heeft zijn voordeel!