Canyon Lands

24 september 2014 - Torrey, Utah, Verenigde Staten

Vannacht om half 2 is onze nieuwe trike bezorgd, een geweldig mooie motor, hij rijdt super, 500 keer beter dan de vorige. Gelukkig hoefden we er niet voor op te blijven, Ronald regelde het zoals hij alles regelt, zo fijn! Na een super ontbijt, verzorgd door de hoteleigenaar, vertrokken wij om 09.00 uur. We reden richting wat ze noemen Canyon Lands, al snel reden we tussen inmens hoge knalrode rotspartijen. Een mooi slingerende weg ging hier doorheen, we gingen over een brug over de Colorado river, die kom je overal tegen hier, een afstand van 100 mijl reden we zo tussen de rode rotspartijen door, prachtige uitzichten vandaag.
Je ziet verschillende lagen in de rotsen, als je lager komt is het gesteente gelig, hoe hoger hoe roder het was. We reden mooie slide bochten omhoog, af en toe wat pittiger bochten maar vandaag erg goed te doen . Op eens leken we boven te zijn en grasvlakten doemden rond ons heen op. Weinig vee te zien voor vele kilometers.
Langzaam aan kwamen we weer in bergen terecht, nu echter meer roze, later antraciet grijs en weer later paars, heel bijzonder die kleuren. We stopten bij een wandelpad dat voerde naar een natuurbrug, was dus 1, 6 mijl ( vermenigvuldig met 1.6 dus) flink omhoog, we leken wel een stel klipgeiten. Toch omhoog gewandeld, even de lunch verbruikt. Nou ja even, het was pittig, het was ook nog tegen de 30 graden namelijk. Toen weer verder, het was nog 11 mijl naar Torrey. Hier wachtte ons een verrassing, een prachtig motel in chalet stijl met een heerlijk zwembad en bubbelbad. Hier dus heerlijk van genoten. Straks gaan we eten bij El Diablo, ben benieuwd, spaanse stijl geloof ik.

1. Marthe Baan:
    24 september 2014
    Neem je deze trike mee naar huis? Weer een pracht dag gehad lees ik.
    Weer veel foto's gemaakt zeker?
    Ben erg benieuwd. Dikke kus en fijne dag gewenst.
    Hier regent het .
  2. Johan:
    24 september 2014
    Goedemorgen dames zeker weer een mooie brommer .en wat een rit door een schitterend landschap .foto,s lijken haast onwerkelijk (maanlandschap) .
  3. Wilma:
    24 september 2014
    Wat een schitterende vakantie beleven jullie. Ik geniet van de verhalen. Fijne dag vandaag. Hier is het Knudde met het weer vandaag. Xx