Cache creek

23 juni 2017 - Cache Creek, Canada

Vanmorgen vertrokken over de sea to Sky Highway 99 richting Cache Creek. Een tocht van plm 200 kilometer vandaag. Een prachtige route met veel (haarspeld) bochten erin, prima te rijden gelukkig. De camper houdt zich kranig onderweg.We reden tussen veel bomen,langs snel stromende rivieren , besneeuwde bergtoppen en prachtige  meren. Weinig bewoonde stukken vandaag. Wel veel prachtige natuur. Na plm 100 km begon langzaam aan het landschap te veranderen, er kwamen minder bomen, meer steppes en woestijnstukken kwamen in beeld. Hier en daar wat koeien en paarden. We kwamen  aan bij historic Hat Creek Ranche en zetten de camper op ons toewezen plekje tussen de koeienhekken. De ranch ligt aan  een van de weinig overgebleven delen van de Cariboo Wagen Road, een oude postkoetsroute. De boerderij en bijbehorende grond beslaan bijna  honderddertig hectare heuvels en velden in het zonnige zuidelijke binnenland van Britisch Colombia. Je kon hier eten, rusten en je paarden laten beslaan of je zadel laten repareren.  Het is goed heet hier, zo' 30 graden vandaag. We zitten met een koud biertje in de schaduw, pffff. Geen probleem als je vakantie heb t nietwaar! Morgenochtend gaan we weer verder richting Clearater

1. Marja Bergwerff- v.Liere:
    24 juni 2017
    Wij zitten in Creston vlak bij de grens met USA. Daarna via Kootenay Ranges naar Calgary waar we woensdag weer naar huis vliegen. Nog veel plezier!!
  2. Jeanette:
    24 juni 2017
    Leuk he al die haarspeldbochten rijden? Ik hou ervan, mooie foto's staalblauwe luchten
  3. Gonny:
    24 juni 2017
    On the road again. Mooie foto's hoor.
  4. Petra blommers:
    Het klinkt allemaal super
  5. Jans/nico:
    24 juni 2017
    geweldig wat jullie zien ,en meemaken.
    Leuk om te lezen,
    Allemaal de gr Jans/Nico
  6. Danielle:
    24 juni 2017
    Gaaf zeg. Ik zou zeggen: geniet maar lekker. Foto's zien er prachtig uit !
  7. Annelies:
    27 juni 2017
    Dit willen wij ook! Zo ontzettend mooi!!!! Geniet je suf lieve burinnen. Kus voor papa en mama.......