Onderweg naar Wateron lakes

3 juli 2017 - Waterton, Canada

Vanmorgen al vroeg gewekt aangezien Kees en Henny vroeg op waren, al om kwart over 8 uit bed. Ontbijtje stond al klaar dus dat was lekker. Na het ontbijt vertrokken richting Waterton lakes,  aangezien we gisteren al een lekker deel van de route hadden gedaan stond ons vandaag plm 200 km voor de boeg. Een route met afwisselend landschap, eerst bergen, vervolgens droge grasvlakten met hier en daar wat vee en paarden. Na plm 150 km kwamen we op de hoogvlaktes aan, enorme vlaktes waar landbouw werd bedreven, kilometers koolzaadvelden, prachtig gewoon. Uiteindelijk kwamen we aan in Wateron, een klein levendig stadje aan waterton lakes, een verzameling meren die aan elkaar zijn gekoppeld. Een mooie camping op loopafstand van de stad, aan het meer waait het behoorlijk hard, in het stadje ook. Na wat boodschapjes te hebben gedaan terug naar de camping. Kees en Henny gingen uit de wind zitten, lot en Nic verkenden het stadje, dronken een lekker biertje en vonden WiFi om een verhaal te schrijven en de foto's te uploaden. In principe staan we hier een paar nachten, morgen verder zien wat we gaan doen dus.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Johan:
    5 juli 2017
    Zo wat een vlakte , schitterend zeg .prachtige foto.s
  2. Ciska de Hart & Henk:
    10 juli 2017
    Onze reactie is wel een beetje laat, ,we hebben gewacht tot dat de reis was afgerond klaar was. Een mooie schitterende reis, hier kunnen jullie nog lang van na genieten.
    Ook wij hebben er van genoten en heel fijn dat jullie met ons hebben willen delen van deze prachtige vakantie. Alleen leuke lieve Beertjes gezien toch?

Groetjes Ciska & Henk