Palmdale

18 september 2014 - Palmdale, California, Verenigde Staten

Vanmorgen heerlijk geslapen tot 07.15 uur, geen wekker vandaag. Eerst even naar het strand gewandeld en daar bij een restaurantje ontbeten, even samen vanmorgen.
Ook wel even fijn. De groep is beregezellig maar 17 man en vrouw is best druk. Na de briefing om 09.00 uur vertrokken, het was fris en mistig, het zicht was wel te doen gelukkig.Het zonnetje kwam toen we wat landinwaards reden tevoorschijn. Na een tankstop ging het in rap tempo de snelweg op, was weer druk met veel vrachtverkeer vandaag. Daar had Ronald ons al voor gewaarschuwd, de opdracht was compact rijden als het druk was, we vormden dan ook een soort blok met zijn allen, rijden in baksteenformatie, redelijk dicht op elkaar. Best inspannend. De temperatuur liep heel snel op vandaag, al snel de jassen uit en insmeren maar. De rit voerde door de bergen en een mooie route met mooie slide bochten, de gang zat er dan ook goed in, zo'n 65 mijl per uur. Het waaide ook nog eens aardig vandaag. We reden door wijnvelden en woestijnachtig landbouwgebied waar ze middels irrigatie water naartoe halen. De temperatuur steeg naar boven de 40 graden, we lijken wel gebraden kippetjes. Het aantal bochten nam toe, was weer flink sturen. We wilden lunchen maar het geplande restaurant was dicht, verder dan maar. Uiteindelijk pas om half 3 aan de lunch.
Heerlijke maaltijdsalades hebben ze hier, we krijgen er geen genoeg van. Weer getankt en het gas er weer op. Nog een slechte weg, waren soort milkshakes door al dat schudden op due brommer, gelukkig een extra stop hij een meertje. Er stond lake closed.... Bleek dat er 2 jaar geleden een flinke bosbrand was geweest, we zagen inderdaad zwarte bomen staan onderweg. Ze blussen die met een rood poeder, dat was allemaal in het meer terecht gekomen helaas. Dus niet zwemmen. Om kwart over 5 waren we in de Knights inn, even later lagen we heerlijk in het zwembad. Nu nog 33 graden. Vanavond sushi eten, ook lekker. Tot morgen.

1. Johan:
    18 september 2014
    Goedemorgen dames / Dutch Angels al heel wat gezien en beleeft veel indrukken opgedaan . Komen straks terug met Stallone spierballen / armen . Is ook lekker even met z,n twee,n rustig te ontbijten .relax. En dan weer verder. Geniet ervan en rij voorzichtig . Met de familie ook alles oké
  2. Saskia:
    18 september 2014
    Wat ben je trouw met schrijven! Leuk hoor, al die 'weetjes" die je vertelt. Dank voor jullie verhalen en have fun
  3. Marthe Baan:
    18 september 2014
    Hoi meissies. Ja natuurlijk is een groep van 17 wat druk. Ik vind soms 2 al aardig veel.
    Maar wel beregezellig schrijf je. En dat is ook wat waard.
    Wat een bijzondere reis, van alles wat.
    Het is heel leuk om te kijken wat jullie gedaan en beleefd hebben die dag. En altijd fijn om te weten dat alles goed is. We blijven jullie volgen. Ook vandaag weer veel plezier. Dikke kus
  4. Helene:
    18 september 2014
    Hoi wat leuk om elke dag te lezen wat jullie beleven echt geweldig en ook fijn te weten dat alles goed gaat
    Heerlijk even samen ontbijten
    Dikke kus have fun