Met de veerpont

17 juni 2017 - Victoria, Canada

Hallo allemaal, gisteren hadden we even geen internet dus vandaag 2 verhalen. zaterdag om 10 uur werden we opgehaald bij het hotel om de camper op te halen. Bij het verhuurstation kregen we uitleg over hoe alles werkt in en rond de camper. Vervolgens alles uit de koffers in de camper geladen  en na koffie en een gratis hotdog gingen we op pad. Pff dat was even wennen hoor, best een groot ding, wel een automaat dus dat scheelde flink. Richting Tsawwassen gereden, boodschappen gedaan en wat gegeten. We waren te vroeg voor de pont want die zou pas om 1900 vertrekken. De pont op rijden verliep gladjes gelukkig, het was ruim  1 1/2 uur varen, aan boord maar  ff warm gegeten , anders zou het wel erg laat worden. We voeren krap tussen de Gulf Islands door, grappig om te zien, het was koud en winderig dus we bleven maar binnen. Vervolgens aan wal bij Swartz Bay en richting Victoria gereden waar we even na 2100 uur bij Fort Victoria rv park aankwamen. Het kantoor was al dicht maar er hing een briefje voor Nicolette Blommers dat we op plaats 124 konden gaan staan. Ook weer gelukt, blij met onze  camperervaring hoor. Alles aangesloten ( full hook up, dwz water , stroom en afvoer) , nog een neut genomen, gedoucht en naar bed, pfff lange dag.

1. Sophie:
    19 juni 2017
    Geniet van de koelte en al het moois
  2. Jeanette:
    19 juni 2017
    Stoer wijf, jij rijdt ook in alles weg wow
  3. Wolf:
    21 juni 2017
    Blitse car hoor!
  4. Jans/nico:
    22 juni 2017
    geweldig om alles te lezen groetjes Jans