vegas

27 september 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen om 0700 vertrokken uit Hurricane. We stopten na plm 30 mijl bij starbucks voor ontbijt. Lekker hoor. En verder gingen we richting las vegas door de woestijn. Een wat saai landschap met wat vergeelde struiken en bomen. Verder kale grijze bergen. Een groot contrast met al het prachtigs van de laatste weken. We zijn wat blase geworden geloof ik door alle schoonheid van de laatste weken. We waren al vroeg bij de eagle riders om de motoren in te leveren. Daar was het behoorlijk druk dus dat duurde even. Vervolgens werden we met busjes naar het hotel in down town aan Fremont Street gebracht na het inchecken even de boel verkend. Eerst per taxi naar de Harley dealer waar wij niet veel aan vonden. Later per bus naar the north factory outlet. Daar gewinkeld. Op een gegeven moment begon het te onweren. Toen de bus terug genomen naar Fremont street. Heerlijke spareribs gegeten in een diner in een casino. Vervolgens verbijsterd rondgelopen. Wat een circus hier. Licht. Keiharde muziek. Gek ver en geklede mensen.Zelfs Elvis en Michael Jackson tegengekomen. Haha. Vlak onder het hotel staat een rockband te spelen. Hierbij lekkere margaritas te drinken. Nou dan weet je het wel. Zo meteen oordoppen un en slapen.morgen gaan we naar de strip....

1. Gonny:
    27 september 2014
    Voor morgen alvast een goede reis. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Het was Leuk om jullie reisverslag te lezen. Xx
  2. Marthe Baan:
    27 september 2014
    Wij zijn gereed voor Frankrijk.bedankt voor al je mooie reisverhalen. Een fijne dag morgen en goede vlucht naar huis. Hele dikke kus Jaap en Marthe
  3. Yvonne en Paul:
    27 september 2014
    Genoten van jullie verslag, zo leuk om een beetje mee te reizen.
    Een heel goede thuisreis gewenst en tot gauw!
  4. Jeanette:
    27 september 2014
    Erg leuk om dagelijks jullie verhalen te lezen, goede reis alvast en snel tot ziens xxxxx
  5. Anita:
    28 september 2014
    Leuk om jullie reis mee te lezen. Nog een leuke dag in Vegas en goede reis terug. Gr. Anita
  6. Tineke:
    28 september 2014
    Een hele goede reis terug, genoten van de reisverslagen,dankjewel.
    Xx10
  7. Johan:
    28 september 2014
    Goedemorge. Dames wat een reis we vonden het fijn dat we mee mochten liften ,op jullie rondrit .gewoon fantasties . En voor strakjes goedereis. Xxxx
  8. Johan: